روایت از کتاب
عمومی
روایت از کتاب
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 6:53


گویندگی کتاب و ارائه فایل های صوتی یا نسخه های صوتی کتاب بیشترین تعداد سفارش را به خود اختصاص داده است. امروزه علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی برای کاهش هزینه خرید نسخه فیزیکی کتاب مورد علاقه خود ترجیح می دهند نسخه الکترونیکی کتاب را خریداری کنند، در این میان نسخه صوتی کتاب فروش بیشتری دارد.

اگر می خواهید کتاب های ترجمه شده یا نوشته شده خود را مجدداً در بازار بفروشید، فروش خوبی داشته باشید یا نسخه صوتی آن را همزمان با نسخه فیزیکی و الکترونیکی منتشر کنید تا درآمد خود را افزایش دهید، با ایران تایپیست همکاری کنید. باید بدانید که ما در ایران تایپیست با بهترین راویان کشور همکاری کرده ایم و روند روایت کتاب شما را ساده کرده ایم. لازم نیست به دنبال بهترین گویندگان کشور باشید زیرا همگی در ایران تایپیست جمع شده اند.

فقط فایل پی دی اف کتاب خود را برای ما ارسال کنید. نوع گوینده، یعنی مرد یا زن، تک صدا یا چندصدا، نحوه بیان و حالت و غیره را ذکر کنید تا بتوان به ترتیب به طور خاص اشاره کرد. کار با بهترین راوی اختصاصی کتاب شما باعث می شود که کتاب به خوبی مورد استقبال عموم قرار گیرد و همچنین جذابیت آن را نسبت به نسخه متنی افزایش دهد. در ایران تایپیست امکان ثبت مواد تست و انتخاب بهترین اسپیکر وجود دارد.

هزینه ساخت کتاب صوتی یا روایت از روی کتاب به ازای هر کلمه یا دقیقه محاسبه می شود (معمولا هر دقیقه معادل 100 کلمه است). شاید در نگاه اول فکر کنید که باید هزینه زیادی بپردازید، اما یک تایپیست ایرانی تاییدیه هایی را به شما می دهد. اولا نرخ خدمات مکالمه کتاب تایپیست ایرانی چند سطح کمتر از سایر موسسات است، برای سفارش حجمی تخفیف ویژه داریم. پرداخت به صورت اقساطی در 2 مرحله (60 درصد در ابتدای کار و مابقی پس از اتمام پروژه) انجام می شود. برای سفارشات عمده نیز تخفیف ویژه ای در نظر گرفته ایم.

اظهار نظر در مورد محتوای وب سایت یا وبلاگ

آیا می دانستید که محتوای صوتی دو برابر محتوای متنی برای مخاطبان جذاب است و برای آنها جذاب تر است؟ آیا می‌دانستید با تغییر محتوای وبلاگ یا وب‌سایت خود، می‌توانید رتبه بهتری در گوگل با ترافیک بیشتر و تعامل بهتر و مؤثرتر با محصولات یا خدمات خود کسب کنید؟ پس با استفاده از خدمات تبلیغات محتوای وب سایت یا وبلاگ از بهترین ناشران کشور در ایران تایپیست، کسب و کار خود را یک قدم جلوتر ببرید.

محتوای وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها در قالب پادکست یا محتوای صوتی مورد توجه خوانندگان قرار می‌گیرد، زیرا آنها مجبور نیستند برای دریافت اطلاعات در مورد موضوع، کل متن را بخوانند. حتی در یک پادکست یا محتوای صوتی، می توانید از نویسنده ایرانی بخواهید که خلاصه را بخواند، زیرا محتوای پادکست نباید زیاد طولانی باشد.

مهم نیست که وب سایت شما روی چه دامنه ای کار می کند، ما یک بلندگوی بسیار حرفه ای برای آن داریم.  سفارش گویندگی تلفن گویا زهرا شیراحمدی وب سایت های آموزشی، علمی، تفریحی و ورزشی، تجاری و خرید در ایران تایپیست با بهترین گویندگان در سراسر کشور پوشش داده شده است. می توانید از گوینده مرد یا زن، یک صدا یا چند صدا برای اعلام محتوای سایت یا مطالب وبلاگ استفاده کنید و حتی می توانید با لحن، لحن و نحوه بیانی که می خواهید سفارش را بپذیرید.

گاهی اوقات با توجه به سطح حرفه ای فعالیت خود تصمیم می گیرید که یک نسخه صوتی از تمامی مطالب وب سایت و وبلاگ خود داشته باشید. بسته به اندازه سفارش، پرداخت می تواند سنگین باشد، اما نگران نباشید. ایران تایپیست تخفیف های ویژه ای را برای سفارش های حجمی از مشتریان و هماهنگی های ویژه در نحوه پرداخت در نظر گرفته است. البته در شرایط عادی به صورت اقساطی و در 2 فاز (60 درصد کل هزینه در ابتدای کار و 40 درصد مابقی پس از اتمام پروژه) دریافت می شود.

متخصصان تایپیست ایرانی با قبولی در آزمون های سخت ورودی این مجموعه و داشتن تجربه حرفه ای توانستند مجوز همکاری را کسب کنند. تمامی سفارشات دارای مراجع ویژه برای اطمینان از کیفیت هستند. در حین انجام کار از طریق پنل کاربری با اسپیکر حرفه ای خود در ارتباط مستقیم خواهید بود تا ایرادات و مشکلات کاری برطرف شود. برای شروع همکاری، ما همچنین کل فرآیند را به صورت آنلاین منتقل کردیم تا هر کسی بتواند با بهترین مدیران محتوای وب سایت یا وبلاگ از سراسر کشور ارتباط برقرار کند.

خبرنامه

مبیرک ایرانی از انتشار اطلاعات در زمینه های مختلف در تمامی شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی می نویسد. سخنرانان در ایران با شرکت در سمینارها و دوره های تخصصی مهم ترین سخنرانان کشور و قبولی در آزمون های سخت ورودی این گروه می توانند خود را به عنوان افرادی برگزیده و حرفه ای ثابت کنند.

اخبار بخش های مختلف کسب و کار نقش عمده ای در جذب و جذب مشتریان و مخاطبین جدید دارد. مجریان اخبار علاوه بر دانش متنی کافی و حداقل دانش موضوعی، باید صدایی چشمگیر و صدای مناسب داشته باشند تا به اندازه کافی موثر باشند.

هنگام ثبت سفارش در ایران نویس، چه سفارش بزرگ و چه کوتاه، به بهترین مجری خبر اعزام خواهید شد. می توانید گوینده مرد/زن، نوع صدا، موسیقی بلندگو، تک صدا یا چندصدا را انتخاب کنید. همکاری ما با بهترین پیک های کشور این امکان را برای شما فراهم کرده است که بدون محدودیت زمانی و مکانی با پیک های حرفه ای کار کنید. اگرچه برای چنین همکاری نیازی به مراجعه حضوری نیست، اما تمام کارها به صورت آنلاین انجام می شود. در حین کار، از طریق گروه کاربری با اسپیکر اختصاصی خود صحبت خواهید کرد.

گوینده شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی نقش مهمی در زندگی تجاری امروزی ایفا می کنند و بدون فعالیت در آنها امکان ادامه فعالیت های تجاری و حرفه ای وجود ندارد. آیا تا به حال فکر کرده اید که یک گوینده حرفه ای و با صدای خوب چقدر می تواند مخاطب را جذب کند و محتوای صوتی یا پادکست ها، تیزرها و پست های تبلیغاتی، پست های ویدئویی و گرافیکی مانند انیمیشن و موشن گرافیک و غیره را در فضای مجازی پخش کند؟ آیا تاثیری دارد؟ گاهی اوقات می توانید با کمک یک بلندگوی معروف شهرت شرکت خود را افزایش دهید.

شاید از خود بپرسید کجا می توانم یک گوینده حرفه ای با سابقه طولانی و معروف، صدای بسیار خوب، محبوب و چشمگیر و در عین حال بدون هزینه زیاد پیدا کنم؟ خیلی راحته در ایران تایپیست به راحتی می توانید با بهترین اسپیکرهای سراسر کشور ارتباط برقرار کنید. تمام پست ها و محتوای برند و تجاری خود را به ما بسپارید.

حتی اگر همکاری شما طولانی مدت باشد یا حجم سفارشات زیادی داشته باشید، باز هم تعرفه های خود را برای کمک به شما کاهش می دهیم. هزینه انتشار را به تمامی شبکه های اجتماعی شما به صورت اقساطی و دو مرحله ای پرداخت می کنیم (۶۰ درصد در ابتدای کار و مابقی پس از اتمام و تحویل پروژه). ما همچنین برای سفارشات بسیار بزرگ ترتیبات پرداخت ویژه ای را انجام می دهیم. با ثبت سفارش در ایران تایپیست می توانید از طریق پنل کاربری با اسپیکر(های) خود در ارتباط باشید و همچنین می توانید برای شروع همکاری پس از تایید، تست نمونه کار دریافت کنید.

تایپیست گوینده شبکه های اجتماعی در ایران با فرصت هایی همراه است که ذکر نشده است. برای تکمیل سفارش  خود می توانید گوینده رادیو خود را انتخاب کنید مانند گوینده مرد یا زن، نوع صدا و نوع صدا، سطح سابقه کار، تک صدا یا چند صدا (تک بلندگو یا چند بلندگو). بودن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: